Loading
דלג לתוכן
תמונות של חד קרן

תמונות של חד קרן – בואו ליצור אותן!

אוהבים חדי קרן ואוהבים אומנות, יצירה ועבודת יד? הגעתם למקום הנכון. בעמוד הזה נכיר לכם כמה ערכות יצירה מיוחדות – החל בהכנת תמונות של חד קרן מסוגים שונים, ועד לתפירת בובות של חדי קרן – שיוכלו להיות יצירה משפחתית כיפית ומיוחדת, ואפילו להפוך לתחביב האהוב עליכם. אז בואו נתחיל



תמונת חד קרן

"החיים יהיו פשוטים יותר אם כולנו היינו חד־קרניים"

יצירה קסומה שכל ילד וילדה יאהבו

בין היצורים המיתיים שכמעט כל ילד וילדה אוהבים, וכמובן שגם חלק מהמבוגרים שבינינו, הם חדי הקרן: אציליים, מיוחדים וצבעוניים, ולא פעם גם מנצנצים. אז סביר להניח שתמונות חדי קרן או בובות חדי קרן תוכלו למצוא בכל מיני חנויות צעצועים, אבל מה עם ליצור כאלה בעצמכם? 


באמצעות יצירה תוכלו להרוויח זמן איכות יצירתי ומרגיע שבסופו תקבלו תוצר יפה ושימושי, ואם מדובר בילדיכם – זהו זמן כיפי שבעזרתו תוכלו להרחיק אותם מעט מהמסכים ולהכיר להם תחביב חדש ומהנה. באמצעות היצירה הילדים יוכלו לחזק את היכולות המוטוריות שלהם, להשתמש בדמיון, להתנסות בחומרים ובמרקמים שונים ולחזק את 

היצירתיות שבהם. 


רוב ערכות יצירת חדי הקרן בתחביבן (שעוד רגע נדבר על כולן) מתאימות בעיקר למבוגרים, משום שנדרשות בהן מיומנויות מורכבות כמו צביעה מדויקת, תפירה ורקמה. ולכן, תוכלו לשתף את הילדים ביצירת האומנות, לחשוף אותם לתהליך ולהראות להם כיצד היצירה מתגבשת שלב אחר שלב. במקביל, תוכלו לספק בעבורם יצירות שונות באותו נושא המותאמות ליכולות ולגיל שלהם. וכך, תוכלו ליצור זמן משפחתי המוקדש כולו לפעילות המרגיעה והנעימה הזו יחדיו. 



כך תיצרו יצירות מופלאות ותמונות של חד קרן


עולם היצירה של חדי הקרן הוא מגוון ומופלא ממש בדיוק כמו היצורים האלה! אם כן, הינה היצירות והתחביבים שתוכלו ליהנות מהם:

צביעה

נתחיל באחת פעילויות האומנות היצירה האהובות והנפוצות – צביעה. באמצעות צביעה וצבעים אתם יכולים להביע את היצירתיות שבכם, וליצור את השילובים המתאימים וההרמוניים ביותר על פי טעמכם. אצלנו תוכלו למצוא ערכות צביעה לפי מספרים, שבהן אתם מקבלים כבר קנבס עם קווים מנחים, צבעי אקריליק, מכחולים בגדלים שונים וכן כלים לתלייה. בין הערכות היפהפיות האלו תוכלו לנסות את ערכות הצביעה של חדי הקרן, וכך לקבל תמונה מיוחדת של חד קרן, בצבעים מהממים ובתוצאה שתתאים לכל פינה בבית. 


רקמה


רוצים ליצור תמונות של חד קרן ביצירה ובטכניקה קצת שונה? נסו את ערכות הרקמה של חדי קרן שלנו. גם כאן אתם מקבלים את כל החומרים הנדרשים ליצירה שלכם – בד גבינה, חוטים צבעוניים ומחטים. ומה עוד צריך? סבלנות, יצירתיות ואהבה לאומנות. את התוצר הסופי תוכלו לתלות כמובן בחדר ולהוסיף לו צבעוניות קסומה. 

שיבוץ


יצירה נוספת שבסופה תקבלו תמונה של חד קרן (עם טוויסט מיוחד ומנצנץ) היא ערכת שיבוץ יהלומים חד קרן. הערכה הזו כוללת למעשה את כל מה שאתם צריכים: קנבס עם מסגרת חיצונית עם סכמה צבעונית ושכבת דבק, אבנים עגולות נוצצות לשיבוץ, ערכות מדבקות לסימון האבנים, שקית לאחסון האגנים, מגש, עט חריטה, דבק לעט. נוסף על אלו, יש גם הוראות מפורטות בשפות שונות שיוכלו לסייע לכם ליצור את התמונה.


תפירה 


אם אתם אוהבים לתפור, כדאי שתכירו את ערכות תפירת בובות חדי הקרן. הן מגיעות אליכם בכמה דוגמאות וצבעים, כאשר המשותף לכולן הוא התוצר הסופי, היפהפה והמיוחד של בובת חד קרן מתוקה. בכל ערכת תפירה אתם מקבלים סריגי בד לגוף הבובה, בדים וסריגים להכנת הבגדים, אביזרים נוספים לעיצוב, קווצות שיער, תבניות תפירה, חוט צפוף להידוק הרגליים והידיים, וכמובן הוראות מפורטות הכוללות גם תמונות להמחשה.



יצירה מהנה – ותוצרים יפהפיים


כל היצירות של חדי הקרן יספקו לכם זמן יצירתי ואומנותי, לבד או עם המשפחה. בסוף התהליך אתם מקבלים כמובן תוצרים יפהפיים ומקוריים תוצרת ידיכם, שאותם תוכלו לתלות או להציב ברחבי הבית, וכן להעניק לילדיכם בעבור משחק והנאה. לצד זאת, תוכלו בהחלט גם להעניק את אחד התוצרים כמתנה מקורית ומרגשת לאוהבי חדי קרן אחרים.


בהצלחה רבה, ויצירה קסומה ומהנה!



לפוסט הקודם רעיון מושקע למתנה לחברה
לפוסט הבא בובת חד קרן – יצירה משפחתית מיוחדת

הגב

התגובות צריכות לעבור אישור לפני שיופיעו כאן

* שדה נדרש