Loading
דלג לתוכן
אריגה לילדים: לתת לילדיכם יצירה ואימון במוטוריקה עדינה - תחביבן

אריגה לילדים: לתת לילדיכם יצירה ואימון במוטוריקה עדינה

אריגה – IN, מסכים – OUT! אם גם אתם הורים (או אחים) לילדים שקצת קשה להם להתרחק מהמסכים, או כאלה שפשוט מחפשים אחר פעילות חדשה, שונה וכיפית עבורם – כדאי לכם להכיר את ערכות האריגה לילדים. אז מה הערכות האלה כוללות, למי הן מתאימות ולמה כדאי לכם לנסות אותן, לצד ערכות יצירה נוספות? כל הפרטים כאן.  

למה באריגת ילדים

"התחביב החדש: אריגה לילדים"

לצאת מהמסך! ולהיכנס לעולם האריגה לילדים

לא צריך להיות הורה כדי לשים לב לתופעה ההולכת ומתפשטת בשנים האחרונות, שבה כמעט כל ילד אוחז מגיל קטן טלפון חכם – וכבר מסוגל לתפעל אותו לא פחות טוב מכם. הם יכולים לשבת שעות מול המכשיר הזה, ואם נוסיף לזה את שאר המסכים בבית – טלוויזיה, מחשב, טאבלט וכדומה, נקבל זמן מסך של כמה שעות ביום, כך לפחות אצל חלק מהילדים.

כדי להוציא את הקטנטנים שלנו מהמסכים, או לפחות לצמצם את הזמן הזה, כדאי שננסה למצוא פעילות כיפית או תעסוקה שתעסיק אותם במשך שעות. החל במשחקי קופסה וכדור ועד לאימוץ חיית מחמד – נסו למצוא את הפעילויות המועדפות על הילד או הילדה שלכם, ועודדו אותם לאמץ תחביב חדש.

אריגה לילדים: מוטוריקה עדינה ותחביב חדש

אז כשמדברים על תחביב יצירתי חדש אנו ממליצים לכם לנסות את אחת היצירות לילדים שלנו, ובפרט את ערכות האריגה – כמו ערכת רקמה לילדים. מדובר בערכות המותאמות במיוחד לילדים, שבהן ניתן לרקום על בד מגוון רחב של דוגמאות, ובעיקר של דמויות קלאסיות כמו פו הדוב, נסיכות, נמו הדג ועוד, שתוכלו אגב למצוא רק באתר שלנו. כל מה שצריך לעשות זה לבחור עם הילד את הדוגמה האהובה עליו, להזמין את הערכה – ולתת לו להתחיל לרקום בכיף!

ערכות הרקמה הן לא רק דרך יצירתית מחוץ למסכים, אלא גם יכולה לפתח בעבורו תחביב חדש, יצירתי וכיפי, ואף לסייע לו בפיתוח מיומנויות של מוטוריקה עדינה, ריכוז, ויצירה של שקט ורגיעה בזמן המלאכה הנעימה והכיפית הזאת. 

?מה הערכה כוללת

ערכת הרקמה לילדים כוללת את כל מה שצריך עבור רכישת מיומנות אריגה לילדים ויצירת תוצר יפיפה:

 קנבס עם תמונה המודפסת עליו *

חוטי צמר או חוטי אקריליק עבים *

מחט אריגה *

הוראות בשפות שונות *

?לאיזה גיל אריגה לילדים מתאימה

ערכת האריגה לילדים מתאימה לילדים שיכולים להתמודד עם המיומנות של האריגה, בדרך כלל ילדים מעל גיל 10. עם זאת, זה בהחלט גמיש ויכול להיות שהערכה תתאים גם בגיל אחר, או שלא. ולכן כדאי להזמין ערכה בדרגת קושי קלה, ולבדוק איך הילד מתמודד איתה.

פעילות לכל המשפחה

אז קניתם לילדים שלכם ערכות רקמה מהממות – וזוהי ההזדמנות לפנק גם את עצמכם בערכה אומנותית שתוכל להעביר לכם את שעות הפנאי בכיף וביצירתיות, יחד עם הקטנטנים שלכם. אנחנו מדברים כאן למשל על ערכות צביעה להרגעה, שבהן אתם מקבלים את כל החומרים והכלים ליצירת תמונה יפהפייה לבחירתם; ואם אתם רוצים לזרום עם פעילות האריגה, נסו את ערכת האריגה בצורת שטיח - הכנת כריות רקומות (שהיא אגב, יכולה להיות אחלה מתנה לסבתא). הערכות האלה, לצד רבות אחרות, יכולות להרגיע ולפתח מיומנויות שונות גם בקרב מבוגרים! אז אם בא לכם לנסות להתנתק גם אתם מהמסך לכמה שעות, נסו ערכה – ואולי היא תהפוך לתחביב חדש.מתנה לסבתא

מסיימים בתחושה טובה ופריט אומנותי למזכרת

אז העברתם כמה שעות כיפיות של יצירה, ועכשיו יש לכם תוצר סופי אומנותי למזכרת, שתוכלו לתלות על הקיר או להניח בכל מקום אחר בבית – ולהפוך אותו לגאווה הקטנה של הילד שלכם. מכל ערכת יצירה תוכלו לקבל בסוף פריט מקורי ויפהפה, שמצד אחד יוכל לקשט את הבית שלכם, או בכלל להפוך למתנה מיוחדת לאנשים שאתם אוהבים.

מפלצת כחולה ארוגה

לסיכום

אין ספק שאתם והמשפחה שלכם, ועכשיו גם הקטנטנים שלכם, יכולים ליהנות מזמן איכות יצירתי יחד או לחוד. כל מה שצריך לעשות זה לגלוש רגע לאתר שלנו, להתרשם מהמבחר הרחב ולבחור את התחביב החדש שלכם.

בהצלחה ויצירה מהנה!

לפוסט הקודם הרכבת פאזלים: יתרונות מפתיעים לילדים ומבוגרים
לפוסט הבא רעיון למתנה לסבתא: 5 רעיונות מקוריים למתנה המושלמת

הגב

התגובות צריכות לעבור אישור לפני שיופיעו כאן

* שדה נדרש