Loading
דלג לתוכן
לקוחות יקרים, מהרו להזמין עד שעה 12:40 כדי שההזמנה תישלח היום.
לקוחות יקרים, מהרו להזמין עד שעה 12:40 כדי שההזמנה תישלח היום.
בבידוד? הישאר חיובי! כל היצירות שיעבירו לך את זמן הבידוד - תחביבן

בבידוד? הישאר חיובי! כל היצירות שיעבירו לך את זמן הבידוד

מאז משבר הקורונה התפנה לכולנו זמן ייחודי וחדש בחיים, הלוא הוא זמן הבידוד. להידבק בקורונה או להיכנס לבידוד בשל סיבות שונות, כמו חזרה מחו"ל, שהייה בקרב חולה מאומת, הופעת תסמינים וכדומה, לא הפכו לדבר נדיר וייתכן שרובנו נאלצנו לחוות זאת. אז נכון, זה לא אולי נעים להיכנס לבידוד שמשבש לנו תוכניות ואת שגרת החיים, אבל לפחות מדובר בקצת זמן איכות עם עצמכם בלי משימות ומטלות או התחייבויות. קחו את ההזדמנות המצוינת הזו לנוח, לעשות דברים חדשים שתמיד רציתם לנסות ואולי אפילו לאתגר את עצמכם.

אז איך עושים את זה? עבודות יצירה הן דרך מצוינת להעביר את הזמן בכיף ובהנאה ועל הדרך
גם לקבל תוצר מהמם שנוכל להציב בבית או להעניק במתנה. במאמר הזה נציג עבורכם כמה אפשרויות מעניינות ויצירתיות במיוחד.  

תחביב בקופסה!

מהו סוד הקסם של עבודות היצירה? קודם כל אנחנו מדובר באתגר מצוין למוח. עבודות יצירה דורשות מאיתנו לרדת לעומק של מבנים מסוימים, עוזרות לנו לפתח את הצד היצירתי שלנו ומסייעות לנו להשתמש בדמיון. 
ומהו היתרון המובהק של ערכות יצירה? מדובר בערכות מובנות ומוכנות הכוללות כל מה שאתם צריכים כדי להכין יצירה נפלאה, כולל ההוראות. כלומר, אין צורך ללכת לחנות של ציוד יצירה, להתחיל לאסוף חומרים מתאימים וליצור הכול מאפס. פשוט קונים ערכה מוכנה ומובנית של יצירה נפלאה, וכל מה שנשאר זה רק לבחור את אלו שהכי מדברות אלינו. 

זמן יצירה

אז מהן בעצם עבודות יצירה? מדובר כאמור על מארזים עם כל מה שאתם צריכים כדי ליצור יצירות שונות, מקוריות ומדליקות. אפשר לחלק את הסוגים לכמה קטגוריות עיקריות:
  • תפירה, רקמה וסריגה – יש לא מעט עבודות יצירה הקשורות בבדים. אפשר לתפור באופן ידני, לסרוג פריטי לבוש שונים, להכין כריות רקמה מיוחדות, לרקום על דוגמאות ותבניות מוכנות וכן הלאה. 
  • צביעה ופיסול – אין ספק כי צביעה ופיסול זו יצירה נפלא ויש לא מעט אפשרויות. אפשר למצוא חוברות צביעה רגילות, שבהן צובעים לפי מספרים, ואפילו בדים וקנבס שניתן לצבוע לפי המספרים ולתלות. יש גם לא מעט אפשרויות לפיסול ביתי בחומרים שונים כמו חמר וגבס.
  • פאזלים והרכבות – גם פאזלים נחשבים במידה מסוימת עבודות יצירה. במיוחד אם מדביקים אותם אחרי ההרכבה והופכים אותם לתמונה. כמו כן אפשר לצאת מהקופסה ולמצוא עבודות יצירה נפלאות של הרכבה שיאתגרו אתכם אפילו יותר כמו מטוסים, דגמים של
    דינוזאורים, כלי רכב, ספינות ועוד. 
  • לילדים שבבית

    אז למי עבודות היצירה מתאימות? אין ספק שילדים הוא קהל היעד המושלם עבור יצירות. עם זאת, אל תחשבו שזה משהו שמבוגרים לא ייהנו ממנו, משום שיש גם לא מעט עבודות יצירה מאתגרות שמתאימות במיוחד למבוגרים. מעניין? הינה כמה רעיונות מדליקים ששווה להכיר:

    רקמת חרוזים

    יצירתרקמת חרוזים היא למעשה דוגמה על בד או קנבס שאנו בוחרים, כמו פרפר, חמסה, בלרינה או כל דבר אחר שאנו מתחברים אליו. היא מגיעה עם אוסף חרוזים בגדלים וצבעים שונים והוראות לתפירה ולסדר הנכון. זוהי יצירה נפלאה שתספק לנו שעות ארוכות של כיף, ואפילו יכולה להרגיע למדי. בסוף כמובן נישאר עם תמונה יפה שאפשר לתלות בבית.

    צביעה לפי מספרים

    רעיון לתחביב נפלא שילדים אוהבים במיוחד אבל כמובן שיש מוצרים המיוחדים למבוגרים. כל ערכתצביעה לפי מספרים מגיעה עם תמונת קנבס ריקה לצביעה, סט מתאים של צבעי אקריליק, 3 מכחולים משופרים בגדלים שונים, לכה, כלים לתלייה והוראות הדרכה. מדובר ביצירה מהנה שתספק לכם שעות של כיף וריכוז, וכמובן תוצר מהמם לבית.

    הכנת כרית 

    מה דעתכם עלהכנת כרית מדליקה לחדר הילדים, לפינת הישיבה או לחדר שלכם? ערכת הכנת כרית היא ערכה בהחלט מצוינת שתאפשר לכם להכין כריות במגוון דוגמאות. אתם מקבלים קנבס עם סכמה מודפסת לבחירתכם, חוטי צמר ואקריליק, מחט ייעודית והוראות
    מפורטות במגוון שפות – והרי לכם כרית צבעונית ומיוחדת.

    הבידוד הסתיים והתחביב נשאר

    ואם אתם שואלים את עצמכם מדוע עבודות יצירה זה תחביב כל כך נפלא וכל כך מתאים לתקופת בידוד – אז התשובה היא שיש לנו כאן הזדמנות לרכוש תחביב אמיתי לחיים. יכול להיות שבמהלך הבידוד תגלו שאתם מאד אוהבים ליצור בטכניקה מסוימת, או שבאופן כללי עבודות יצירה עושות לכם טוב על הלב. 
    זכרו תמיד כי עבודות יצירה הן בעלות יתרונות מובהקים רבים. הן עוזרות לנו לתרגל ולחזק את יכולת הריכוז שלנו, מפתחות אצלנו ואצל הילדים שלנו כישורי מוטוריקה עדינה, עוזרות לנו לחזק את המוח ולהפוך אותו ליצירתי יותר ועל הדרך גם מאפשר לנו לבלות זמן איכות משפחתי. 

    סיכום

    עבודות יצירה הן דרך נפלאה להעביר את הזמן בבידוד. אנחנו מתארים לעצמנו שאתם אולי קצת מבואסים מעצם הבידוד, אבל מאמינים ששווה להסתכל על חצי הכוס המלאה וליהנות מהשקט ולאתגר את עצמכם עם דברים חדשים שעדיין לא הכרתם. באתר "תחביבן" תוכלו למצוא שלל עבודות יצירה נפלאות במחירים מעולים עם אפשרויות משלוח עד הבית – וזה הזמן לסדר לעצמכם את הבידוד הבא, ואם לא – את התחביב הבא. והעיקר שנהיה בריאים תמיד!

    שאלות נפוצות

    איך להעביר את הזמן בבידוד?

    בידוד הוא זמן מצוין לנוח, לנקות את הראש ולצבור כוחות. זוהי גם הזדמנות נפלאה לאתגר את עצמכם עם תחביב חדש, ודוגמה נהדרת שתוכלו לנסות הן ערכות יצירה שיספקו לכם תעסוקה כיפית ותוצר מרשים. 

    איזה תחביב מתאים לי?

    יש סוגים שונים של משחקי קופסה ועבודות יצירה. שווה לנסות סגנונות שונים וללמוד קצת על הקטגוריות השונות של עבודות היצירה. 

    איך מעסיקים ילדים בבידוד?

    זה בהחלט יכול להיות ומאתגר, אך עבודות יצירה זו בהחלט דרך נפלאה. יש סוגים שונים וטובים וכל עבודת יצירה מספקת כיף והנאה לשעות ארוכות.
    לפוסט הקודם חבר/ה שלך מבודד/ת? המתנה המושלמת מהרגע להירגע

    הגב

    התגובות צריכות לעבור אישור לפני שיופיעו כאן

    * שדה נדרש