Loading
דלג לתוכן
חבר/ה שלך מבודד/ת? המתנה המושלמת מהרגע להירגע - תחביבן

חבר/ה שלך מבודד/ת? המתנה המושלמת מהרגע להירגע

אם בעבר הסטטוסים המרכזיים שיכולנו להיות בהם היו ״בריא״ או ״חולה״, מאז משבר הקורונה נוסף סטטוס חדש וייחודי ״מאומת״. כלומר, כל מי שיצא חיובי לבדיקת קורונה, בלי קשר לשאלה האם המאומת סובל מתסמינים או לא. כאשר אנו מקבלים תוצאה חיובית, המשמעות הראשונה היא כניסה אוטומטית לבידוד של חמישה ימים. נכון, זה לא סוף העולם, אבל זה מקור לשעמום, בדידות וניתוק מהמסגרת הרגילה לזמן קצר. בדיוק בגלל זה כשזה קורה לחבר או בן משפחה, נרצה לעודד ולשמח אותם כמה שיותר. לכן הכנו את המדריך השלם לקניית המתנה המושלמת מהרגע להירגע שיעזור לכם לפנק מבודד/ת ולהפוך את התקופה הזו למעט יותר נעימה.
 

להפוך את הלימון ללימונדה

הרעיון במתנות לבידוד הוא להפוך את התקופה לנעימה וכיפית יותר. כך תוכלו להעניק משהו נחמד שפשוט מראה לאדם שמקבל אותו שאנו חושבים עליו ודורשים בשלומו. כמובן שאפשר ללכת על מתנה יחידה ובודדת, אך כשמדובר במתנות לבידוד אפשר גם לבחור בערכות מסוגים שונים. אפשר ללכת למשל על ערכות הקשורות באוכל – נניח מארז שלם של ארוחת בוקר, מארז להכנת פנקייקים או מארזים של פירות חתוכים וסושי פירות. אפשרות נוספת היא ערכות קוסמטיקה עם דוגמיות של קרמים שונים, סבונים, שמפו וכן הלאה.
 
עוד אפשרות מצוינת, וכזו שגם תעסיק את המבודד/ת להרבה זמן היא ערכות היצירה. ערכת יצירה זו מתנה נפלאה משתי סיבות עיקריות. בראש ובראשונה זה קולע למטרה של חיזוק למבודד. מעבר לכך זה גם משהו שמאפשר שעות ארוכות של עשייה ויצירה, דבר שהוא די קריטי בתקופת הבידוד שעשויה להיות בהחלט משעממת. זו גם אפשרות נהדרת, נגישה וזמינה.
 

מה שנשאר זה רק לבחור

אם כך, בואו נרד קצת יותר לעומק לאפשרות של ערכות יצירה. מה שחשוב להבין בעניין הזה הוא שהאפשרויות הן רבות ונדמה שהן כמעט בלתי מוגבלות. אפשר ללכת על פאזלים, על מודלים להרכבה, ערכות צביעה וציור, ערכות פיסול בגבס וחומרים אחרים ועוד מגוון אפשרויות נהדרות. הנה כמה רעיונות שבהחלט שווה לקחת בחשבון.
 

ערכות תפירה

ערכות תפירה זה רעיון פשוט מצוין למתנה שאפשר להעניק לאנשים שנמצאים בבידוד. ערכות התפירה מכילות את כל חומרי הגלם הדרושים ליצירה של בובות יפות ומיוחדות. סריגי בד לגוף, בדים לבגדים, אביזרים כמו כפתורים וסרטים, תבניות תפירה ועוד – את כל אלו תוכלו למצוא בערכה שמאפשרת להתחיל ליצור.
 
ניתן למצוא מגוון דגמים וסוגים וכל ערכה מגיעה עם הוראות מפורטות, כולל קישורים למדריכי וידאו פשוטים וברורים.

 

פאזלים תלת ממדיים

פאזלים תלת ממדיים (או פאזלים מכניים) זה אחד הרעיונות המדליקים ביותר וגם כאן מדובר ברעיון נפלא כמתנה למבודד. מדובר בפאזלים תלת ממדיים של דגמי עץ שמרכיבים ממש כמו פאזל, כאשר התוצאה היא דגם תלת ממדי עם יכולת תנועה מסוימת (למשל דגם של דרקון עם יכולת תנועה של הכנפיים). הדגמים להרכבה מספקים שעות של הנאה ואתגר מוחי, אפשר גם לצבוע אותם בסופו של דבר. זה גם קישוט מצוין שאפשר להציג בבית לאחר מכן.
 

שיבוץ יהלומים

שיבוץ יהלומים זו יצירה נפלאה וכיפית שמתאימה לכל אחד בכל גיל פחות או יותר. הערכות של שיבוץ היהלומים מכילות קנבסים ללא מסגרת עם סכמה צבעונית ושכבת דבק, אבנים צבעוניות לשיבוץ בצורת ריבוע, מגש, פינצטה, עט חריטה ודבק לעט. שימו לב שאין כאן שום צורך במיומנות מוקדמת, כל מה שצריך זה ריכוז וקשב – בדיוק בגלל זה מדובר באפשרות מעולה לאלו הנמצאים בבידוד.
 

זה לא אתה, זה אני!

אז עד עכשיו יצאנו מתוך נקודת הנחה שהמבודד הוא חבר קרוב או בן משפחה, אדם שאנחנו אוהבים ורוצים לשמח אותו בתקופה הזו. עם זאת, בתקופה המטורפת שאנחנו חיים בה, זה ממש לא תסריט דמיוני שהאדם המבודד שאנחנו רוצים לשמח הוא לא אחר מאשר אנחנו בעצמנו. ובינינו, מה יותר חשוב מלדאוג לעצמנו בזמן הבידוד?
אם ככה, הזמן הזה הוא בלי ספק הזדמנות נפלאה לרכוש תחביב חדש. רצוי בהחלט לשים את המסכים בצד קצת, לעשות פעילות גופנית ולקרוא ספרים – וכמובן שזה הזמן המושלם להתנסות ביצירה. אם אתם קוראים את המילים האלו בזמן שאתם נמצאים בבידוד, זה הרגע להזמין ערכה ולהתנסות ביצירה לראשונה. מי יודע, אולי תצאו מכאן עם תחביב חדש לחיים.
 

הקורונה לא תעצור אותנו

אז איך תמצאו המתנה המושלמת מעכשיו לעכשיו בתקופת הקורונה? כמובן שאופציה אחת היא לחפש את המתנות האלו בחנויות השונות ולמסור אותן בעצמנו, אבל היום הדרך הטובה והנוחה ביותר היא להזמין הכל במשלוח עד הבית (שלכם או של מבודד/ת אחר/ת) וכאן תוכלו לבחור בכמה דרכים שונות. המשלוח הוא בעלות נוחה ומשתלמת בכל מקרה, ותוכלו לבחור באפשרויות של מסירה מהירה במיוחד מרגע ההזמנה. מעבר לכך חשוב להבין כי כל הזמנה מגיעה במארז סגור, יפה ומקצועי – ככה שהמסר של עידוד וחיזוק עובר בצורה הטובה ביותר, וזה משהו שהאנשים שאתם אוהבים יעריכו ביותר.
 

סיכום

כשאנשים שאנחנו אוהבים נמצאים במצבים לא נעימים, נרצה לעשות מה שרק אפשר כדי לעודד ולשמח אותם. בידוד עקב הידבקות בנגיף הקורונה זה בלי ספק רגע שכזה, ולמרבה המזל יש לא מעט אפשרויות למתנות נפלאות שישמחו את מי שיקבל אותן. כאן באתר תוכלו לבחור מתוך מגוון עצום של ערכות יצירה מוכנות ומלאות שלא רק ישמחו את מי שמקבל אותן, אלא יספקו שעות ארוכות של ריכוז והנאה במהלך הבידוד. מכאן כל שנשאר לכם זה לבחור את המתנה המושלמת ולאחל ליקרים ללבכם בידוד מהיר וקל!
 
 

שאלות נפוצות

 

מה זה ערכה למבודד?

ערכה למבודד היא ערכה הכוללת חפצים או מערכת של חפצים עם מטרה מסוימת, שנועדו לשמח את המבודד בזמן הבידוד. אפשר לבחור בערכת אוכל עם דברי מזון, ערכות טיפוח ויופי וכמובן ערכות יצירה מקצועיות.
 

איך קונים מתנות בקורונה?

האפשרות הטובה והנוחה ביותר היא לרכוש מתנות אונליין ולהזמין אותן במשלוח מהיר עד לביתו של המבודד.

 

איך לבחור מתנה למבודד?

חשוב לבחור במתנה שמתאימה לאופי של כל אדם. כדאי לזכור כי תקופת הבידוד זה זמן מצוין לרכוש תחביב חדש ובהחלט אפשר ללכת על מתנה מיוחדת בסגנון שהוא חדש לזה שמקבל אותה.
לפוסט הקודם הגיע יום האהבה ואתה שוב בלי מתנה?
לפוסט הבא בבידוד? הישאר חיובי! כל היצירות שיעבירו לך את זמן הבידוד

הגב

התגובות צריכות לעבור אישור לפני שיופיעו כאן

* שדה נדרש