Loading
דלג לתוכן
הרעיונות שלא חשבתם עליהם למתנה לילדה בת 9! - תחביבן

הרעיונות שלא חשבתם עליהם למתנה לילדה בת 9!

יום ההולדת של הילדה עומד להגיע והיא מתחילה את השנה התשיעית בחייה? מזל טוב! וזה בטח הזמן גם הזמן להתחיל לחפש לה מתנה שתפתיע אותה במיוחד ותהפוך את החגיגה למיוחדת ומתוקה במיוחד. לכל ילדה יש את האופי שלה ואת תחומי העניין שלה, ואין ספק שמדובר ברשימה מגוונת וארוכה של מתנות שיכולות להתאים לכל אחת ואחת. רק אתם, הקרובים לילדה, מכירים אותה מספיק טוב כדי לדעת איזו מתנה תשמח אותה במיוחד. עדיין מבולבלים וצריכים רעיונות? סידרנו לכם 7 מתנות שונות שיוכלו להתאים לנסיכה שכבר לא ממש קטנה. בואו נתחיל

תמונת לגו בהשוואה לתמונה אמיתית

"יום הולדת 9 שמח"

הנסיכה היצירתית - מתנה לילדה בת 9 יצירתית במיוחד

בין שבת ה-9 אוהבת לצבוע או לצייר, ובין שהיא אוהבת לקחת את היצירות שלה לשלב הבא ולשלב בהן אלמנטים מיוחדים, היא כנראה תשמח לדעת שקיימות מגוון ערכות יצירה מיוחדות!

ערכות יצירה

היום יש מגוון רחב של ערכות יצירה אומנותיות, שיכולים להתאים לכל בן ולכל בת, ובכל גיל. יצירות לילדים יכולות להיות חופשיות, ולכלול שימוש בחומרים כאלה ואחרים ללא הוראות, אבל בהחלט אפשר למצוא לא מעט עבודות יצירה לילדים המגיעות בערכות מסודרות, עם כל החומרים וההוראות הנדרשים. אז מה אפשר למצוא פה? עולם שלם, רחב ויצירתי! החל בפאזלים תלת ממדיים להרכבה הכוללים צביעה שלהם, פאזלים מיוחדים לילדים, וכן רקמה הכוללת שימוש בחוטים צבעוניים לכדי יצירת תמונה יפהפייה ומיוחדת.

הכנת כרית

רוצים לספק לנסיכה היצירתית ערכה אשר תשלב גם יצירתיות, מוטוריקה עדינה, ריכוז ושעות של כיף – וגם תוצר מהמם שהיא תוכל להניח בחדר שלה, או אפילו להעניק במתנה לאחת החברות או החברים? נסו את ערכת הכנת כרית!הערכה מגיעה כבר עם כל מה שדרוש להכנת כרית ייחודית ומקורית, כמו שבלונה, חוטי צמר/אקריליק, מחט והוראות מפורטות. אך נוסף על כך, כדי ליצור כרית תצטרכו לספק גם חומר למילוי הכרית (מכרית ישנה או מאקרילן), וגב כרית שניתן לתפור באופן עצמאי. על אותו עיקרון, תוכלו להפתיע אותה גם בערכת תפירת בובות, שבעזרתה בת ה-9 תוכל ליצור בובות מיוחדות ויפהפיות!

יצירת תכשיטים

כנראה שאין משהו שבנות אוהבות יותר מתכשיטים, ומה טוב יותר מתכשיט שהנסיכה היצירתית תיצור ממש בעצמה – לבד? ובכן, תוכלו לקנות ערכת חרוזים צבעוניים, חוט וסוגר בעבור הילדה, והיא תוכל להכין כל תכשיט שתרצה, ובעיצוב מקורי וייחודי משל עצמה. יצירה עם חרוזים תספק לילדה זמן של ריכוז והנאה, בדגש על חידוד ושיפור היכולות המוטוריות, וכמובן יצירה שהיא תוכל לפרק שוב ושוב ולהכין מחדש, בדרכים שונות ויצירתיות.

תמונת לגו בהשוואה לתמונה אמיתית

הנסיכה הנסיכתית

היא אוהבת ללבוש שמלות ולהרגיש נסיכה ליום אחד? מכורה לסרטי דיסני? הינה כמה מתנות שוות שהיא כנראה תשמח לקבל:

שמלה מנצנצת

כדי ליצור לילדה את הפנטזיה המושלמת של נסיכה מהאגדות, תוכלו להעניק לה במתנה שמלה מנצנצת בצבע האהוב עליה. רוצים להפוך את המתנה למיוחדת יותר וגם לכזאת שתשלב את יכולת היצירתיות שלה? נסו להוסיף ערכת יצירה של פאצ'ים, שאותם הילדה תוכל לעצב ולתפור בעצמה, ולהוסיף לשמלה, לתיק או לכל פריט אחר. פאצ'ים בעיצוב אישי הם מתנה מיוחדת ויפה בפני עצמה, והם ללא ספק אחד הפריטים הטרנדיים שיכולים לשדרג כל הופעה, ג'קט או ג'ינס של הילדה.

ערכת איפור

כל לוק נסיכתי ומהמם כולל גם איפור ססגוני וגלאמי שייתן הרגשה לילדה שהיא לא פחות מנסיכה אמיתית! ערכת איפור לילדות לא אמורה להיות יקרה במיוחד, ואפשר למצוא כאלה במגוון חנויות, ובעיקר חנויות צעצועים. כמו כן, תוכלו להכין ערכת איפור של "גדולים" מכמה מוצרי איפור שתוכלו לקנות בחנויות איפור וטיפוח זולות, כמו אודם, שפתון, צלליות צבעוניות, סומק ללחיים, נצנצים ועוד.

הנסיכה הלוחמת

אז מה תעניקו לילדה שכל מה שהיא אוהבת לעשות זה לטייל, לראות מרחבים ולהיות בתנועה?

אופניים

האופניים הקלאסיים – כן, כן, אלו שצריך לדווש כדי שהם ייסעו – יכולים להיות המתנה המושלמת בעבור ילדה שזה עתה למדה לרכוב באופניים. בחרו את האופניים בצבע האהוב עליה ובמידות המתאימות לה, וכמובן אל תשכחו מגיני ברכיים ומרפקים וקסדה (התואמים לאופניים, כמובן) – אין ספק שבטיחות קודמת לכול.

שעון

נכון, שעון הוא לגמרי מתנה שכמעט כל ילד וילדה יוכלו להתחבר אליה, ובמיוחד אם מדובר בשעון חכם לילדים הכולל פונקציות נוספות חוץ מהצגת השעה. כך למשל, הוא יכול גם לצלם, לקבל שיחות ולהוציא שיחות, להתחבר לאינטרנט ולהוריד אליו אפליקציות שונות.

נחזיק אצבעות ונאחל קפיצות של אושר ברגע קריעת העטיפה

אז עוגה וחטיפים יש, כל הבית מלא בבלונים והחברים והמשפחה כבר נמצאים? זה הזמן להביא את המתנה שהכנתם לילדה, ולקוות שהיא תהפוך את יום ההולדת שלה לבלתי נשכח.

בהצלחה בבחירת המתנה, והמון מזל טוב!

תמונת לגו בהשוואה לתמונה אמיתית
לפוסט הקודם הום סטיילינג לסלון: כמה שינויים קטנים, וקיבלתם סלון חדש
לפוסט הבא ממקור המילה בעברית ועד לאיך בוחרים אחד כזה: תחביב – כל מה שרצית לדעת עליו!

הגב

התגובות צריכות לעבור אישור לפני שיופיעו כאן

* שדה נדרש