Loading
דלג לתוכן
10 רעיונות יצירתיים למתנה המושלמת לגבר שלך - תחביבן

10 רעיונות יצירתיים למתנה המושלמת לגבר שלך

אין ספק שאחד הדברים המאתגרים ביותר הוא למצוא מתנה יפה ומקורית לגבר, ולמרות שיש לא מעט רעיונות למתנות לגברים – לפעמים נתקעים בלי רעיונות שיכולים להתאים. מצד אחד, אפשר לקנות מוצר כלשהו שיוכל לשמש אותו או להוות מזכרת, ומצד שני אפשר לקחת את ההפתעה לשלב הבא, וליצור לו מתנה בדמות חוויה – שהיא ללא ספק יכולה להישאר איתכם בזיכרון לעוד זמן רב. אם זה נשמע לכם מעניין, ריכזנו עבורכם 10 רעיונות מתנה לגבר במאמר הזה, אז בואו נתחיל.

גבר פותח מתנה

?חוויה משותפת, פריט מפנק או גם וגם

ערב של יצירה - רעיון מתנה לגבר מספר 1

זוג בונה יצירה

 אם אתם מחפשים מתנה מקורית ויצירתית, שתסב לכם זמן ממושך של הנאה משותפת יחד, אין ספק כי ערכת יצירה היא אפשרות נהדרת לכך. למרות שערכת יצירה זה יכול להישמע קצת כמו יצירות לילדים – מדובר בדברים שונים לחלוטין. יש היום מגוון רחב של ערכות אומנות המתאימות במיוחד למבוגרים, אפילו די מאתגרות, והן יספקו הנאה רבה לאוהבי היצירתיות – ואולי גם ייצרו לכם תחביב חדש. אנחנו מדברים פה למשל על תמונת לגו - פסיפס זוגי, שלאחר שתרכשו אותה תצטרכו לבצע תהליך די פשוט ומהיר, ומשם לבנות תמונת פסיפס שלכם בגווני שחור-לבן, שתישאר איתכם עוד שנים. אם תרצו לרענן קצת, תוכלו לפרק אותה ולבנות תמונה חדשה! ערכה נוספת היא פאזלים תלת ממדיים, אשר יאתגרו אתכם לא מעט ויוכלו להעסיק אתכם במשך שעות. גם כאן, בסוף תקבלו תוצר איכותי ומרשים שבניתם במו ידיכם – בערב שכולו יצירתיות והנאה. 

פיקניק רומנטי

פיקניק רומנטי

רעיון נוסף למתנה רומנטית לגבר שלך הוא פיקניק בחיק הטבע, מה יותר כיף ומחבר מאשר אוכל טוב ביחד?  פיקניק הוא בילוי שמתאים במיוחד לזוגות שמחפשים אחר אווירה ואינטימית ורומנטית, וכמובן לצד אוכל טוב וקליל. אז לפיקניק המושלם חפשו קודם כל את המיקום המושלם, שזה משהו שלגמרי תלוי בהעדפות שלכם: חוף הים בשקיעה, פארק שקט, חורשה או שמורת טבע נעימה. בנוגע לאוכל, כיום אפשר להזמין סלסילות פיקניק מאובזרות ומלאות בכל טוב, המתאימות במיוחד לזוגות. לרוב מדובר בסלסילות המכילות מוצרי חלב כמו גבינות קשות, פירות, פלטת ירקות, נשנושים ובקבוק יין. כמובן שתוכלו להכין בעצמכם סלסילה עשירה, או פשוט לקנות יין משובח ולצרף לזה איזה מגש פירות מפנק. וזהו, כל שנשאר הוא לפרוש שמיכה על הקרקע, למזוג כוס יין ולהירגע מהזמן המשותף שלכם

הופעה - כן זה גם רעיון למתנה לגבר שלך

קהל בהופעה חיה

מגיעה הלהקה האהובה עליו בקרוב? יש הופעת סטנד-אפ שתגרום לבטן שלכם לכאוב מרוב צחוק? זה רעיון מושלם להזמין כרטיסים ולהפתיע את הגבר שלך במתנה שהוא יזכור לעוד לא מעט זמן. כשזה מגיע להופעות למיניהן, לא חייב לחכות ליום האהבה או ליום ההולדת כדי להפתיע אותו, אלא פשוט להפוך את זה לערב זוגי ולזמן איכות יחדיו. אחרי שקניתם את הכרטיסים, תוכלו להגביר את אפקט ההפתעה ולהשאיר אותם על השולחן במטבח או על המיטה, כך שהוא יוכל לשים לב אליהם במקרה – והוא כבר יישאר מופתע במיוחד

סדנה חווייתית

יש היום מגוון רחב של סדנאות אשר מציעות לכם מגוון פעילויות זוגיות שונות. כך שאתם למעשה תיהנו כאן מזמן משותף ויצירתי יחדיו, וגם מתוצר שימושי או יפה בסוף. אז אילו אפשרויות עומדות לפניכם? ובכן אנחנו מדברים כאן על סדנת נגרות שבה תוכלו לבנות יחד רהיט כלשהו לדירה שלכם; סדנת בישול עם תוצר טעים בסוף; סדנת אלכוהול, כמו יין, בירה או קוקטיילים; סדנת שוקולד מתוקה; ואפילו לנפח יחד זכוכית! האפשרויות הן לגמרי מגוונות ופשוט תצטרכו לבחור את מה שנראה לכם מסקרן ומתאים ביותר.

ערב קוקטיילים

קוקטייל אדום עם לימון

אם הוא אוהב קוקטיילים ואתם רוצים להפוך את הערב לחווייתי, טעים ורומנטי, ערב קוקטיילים הוא רעיון מתנה מקורית ומהנה למדי לגבר ולך. כל מה שתצטרכו לערב שכזה הוא ערכת קוקטיילים, שניתן להשיג בחנויות אלכוהול, מתכון לקוקטייל או לקוקטיילים, וכמובן כמה משקאות בהתאם למתכונים. זאת אולי לא המתנה הכי זולה שאפשר לארגן, בעיקר אם אין לכם בבית סוגי אלכוהול שאפשר להכין מהם קוקטיילים, אבל בהחלט שווה להשקיע בכך אם זה משהו שהולך להפוך להיות תחביב. לצד הקוקטיילים כדאי לדאוג כמובן גם לכמה נשנושים שילכו טוב. 

יום ספא

זוג בספא

כנראה אין דבר מרגיע יותר מספא זוגי ומפנק. קיימים שלל מקומות קסומים המציעים לכם חוויית ספא נהדרת ויוקרתית, הכוללת בין היתר מסאז' משחרר, שימוש במתקני הספא כמו ג'קוזי וסאונות, ובחלק מהמקומות יש גם בריכת שחייה, ארוחת בוקר, שתייה ונשנושים. יום ספא הוא לחלוטין יום שבו אפשר להתנתק רגע מחיי היום-יום העמוסים, לקחת נשימה ולהירגע. כאן נציין שלא חייב ללכת לספא כדי ליהנות מהחוויה, ואפשר לארגן גם ערב ספא נעים ורומנטי בבית, עם קצת נרות, אמבטיה חמה ומסאז', זהו רעיון למתנה חסכונית ולא רעה בכלל. 

צניחה חופשית

זוג בצניחה חופשית

צניחה חופשית היא מתנה שתתאים בעיקר לחובבי האקסטרים שלא חוששים להעז. תחושת האדרנלין המתפרצת בזמן הפעילות היא בלתי נשכחת, הנוף סביבכם עוצר נשימה, הצפה באנרגיה בעת הנפילה החופשית ותחושת ריחוף שלווה יותר לאחר שנפתח המצנח. בפעילות ילווה אתכם צוות הצניחה כך שאתם צונחים בידיים טובות, ובמקומות מסוימים ניתן גם לתעד את החוויה באמצעות צילום מיוחד – כך שתישאר לכם מזכרת מהפעילות הייחודית הזאת.

ארוחת בוקר מושקעת

ארוחת בוקר זוגית

אם מתחשק לכם להפתיע את הבחור שלכם בארוחת בוקר נהדרת שתפתח לו בכיף את יום העבודה או את הסופ"ש, זוהי בהחלט מתנה שווה שכנראה כל אחד ישמח לקבל. אז מה הולך להיות בארוחה הזאת? זאת יכולה להיות ארוחת בוקר ישראלית ועשירה במיוחד, עם סלט טוב, ביצים/חביתות, גבינות וממרחים, וכמובן לחם טרי וחם. סחטו תפוזים טריים והכינו קפה – והינה לכם ארוחה מושלמת. כמובן שאפשר ללכת כאן על קפה טוב וקינוח מושחת ומפנק, וגם משהו קטן כמו כריך יכול להפתיע אותו ולפתוח לו את הבוקר בכיף. 

חדר בריחה

שלט של חדר בריחה באנגלית

רעיון נוסף למתנה שרבים הפכו ללא פחות מתחביב היא חדר בריחה. יש היום אין-ספור חדרי בריחה בישראל, וכל אחד למעשה מציג עלילה שונה ובדרגות קושי משתנות. זוהי פעילות מושלמת לזוגות וגם לחבר'ה ולמשפחות, והיא מתאימה במיוחד למי שמחפש לחשוב מחוץ לקופסה, לפתור חידות ולפעול בשיתוף פעולה. שריינו מקום והעניקו לגבר מתנה שמבטיחה לכם ערב מלא בצחוקים, חשיבה משותפת וחוויות. 

רעיון אחרון למתנה לגבר: נופש מרגיע

אוהלי נופש בטבע

בואו נסיים במתנה שווה במיוחד, שמתאימה במיוחד למי שמחפש נופש, שקט, שלווה וניתוק מחיי היום-יום העמוסים. את הנופש אפשר לארגן לפי ההעדפות שלכם – יש כאלה מבחינתם נופש זה קמפינג בחיק הטבע, ואילו בעיניי אחרים נופש בבית מלון הוא האידיאלי. אז סגרו בהפתעה סופ"ש מפנק יחד עם הגבר שלכם, שיכול להיות לחלוטין בטן-גב אבל גם נופש שישלב אטרקציות ופעילויות שונות שיהפכו אותו למעניין וחווייתי הרבה יותר.

לתת מכל הלב

ידיים מסמנות לב מול השמש

לסיום, נציין כי מתנה טובה באמת היא כזאת המתחשבת בהעדפות של הגבר. רק אתם מכירים אותו טוב מספיק (ולפחות טוב יותר מאיתנו), ולכן תוכלו ליצור את ההפתעה המושלמת בעבורו. כמובן שיש להביא בחשבון גם את סוג האירוע, שיכול להשפיע על המתנה עצמה – כמו למשל האם מדובר ביום הולדת או ביום נישואין – וכן לזמן המוקצב לה (ערב או יום שלם). 

אנו מקווים שהמאמר הזה עזר לכם לקבל השראה ולמצוא רעיון. בהצלחה ותיהנו!

לפוסט הקודם רעיון למתנה לסבתא: 5 רעיונות מקוריים למתנה המושלמת
לפוסט הבא פאזל במתנה 🎁: גלו את החלק הנוסף שמסתתר ומשלים פאזל מופלא | תחביבן

הגב

התגובות צריכות לעבור אישור לפני שיופיעו כאן

* שדה נדרש