Loading
דלג לתוכן
לקוחות יקרים, מהרו להזמין עד שעה 12:40 כדי שההזמנה תישלח היום.
לקוחות יקרים, מהרו להזמין עד שעה 12:40 כדי שההזמנה תישלח היום.
פאזל במתנה 🎁: גלו את החלק הנוסף שמסתתר ומשלים פאזל מופלא | תחביבן - תחביבן

פאזל במתנה 🎁: גלו את החלק הנוסף שמסתתר ומשלים פאזל מופלא | תחביבן

אוהבים להרכיב פאזלים ורוצים לקחת את זה לשלב הבא? מחפשים מתנה מקורית ויפה? הכירו את הפאזלים המיוחדים של DaVICI. אנחנו באתר תחביבן דאגנו לספק לאוהבי האומנות והיצירתיות את הפאזלים המבוקשים הללו, ועכשיו גם את כל המידע המעניין שתצטרכו לדעת עליהם. בואו נתחיל!

פאזל מיוחד בצורת חתול צבעוני

"פאזל מיוחד במינו"

!כיף, חשיבה ויצירה בקופסה אחת

תוכלו למצוא אצלנו באתר שלל ערכות יצירה מיוחדות שיספקו לכם תוצרים מהממים, ובשעות ארוכות של יצירה והרכבה. בין ערכות היצירה המבוקשות שלנו תמצאו את הפאזלים המיוחדים של המותג DaVICI. מדובר בפאזלים ששונים מכל מה שהכרתם עד היום: כל חלקי הפאזלים עשויים מעץ ומגיעים בצורות מעוצבות וייחודיות – ולא בצורת הפאזל הרגילה שאתם חושבים עליה. לאחר שבונים את כל יצירת האומנות, מתגלה קסם מרהיב: דמויות מופלאות, בעלי חיים מיוחדים, אגדות קסומות, צורות ודגמים שיגרמו לדמיון שלכם לעבוד שעות נוספות, צבעים ושלל גוונים יפהפיים, עיטורים ועוד הפתעות בקופסה אחת בלבד. כל פאזל ופאזל ייקח אתכם למסע ארוך במעמקי הדמיון והיצירתיות, ולהרכבה של כמה שעות שתסייע לכם להירגע ולנקות את הראש.

כל הפאזלים המותג הזה מעוצבים ע"י מעצבי פאזלים מוכרים בקפידה ובחשיבה רבה, כדי לספק מוצר מקורי ובלתי נשכח, שיוכל ללוות את האומן שבנה אותו עוד שנים.




צורות הפאזל המיוחד על שולחן צבעוני

?שקיק כחול מקטיפה, מה בתוכו

כשאנחנו מדברים על פאזלי העץ של המותג DaVICI, אנחנו מדברים כמובן על פאזלים מרשימים ואיכותיים במיוחד – אבל אי אפשר לדבר עליהם בלי להזכיר את הבונוס המיוחד שאתם יכולים לקבל אם תהפכו להיות אספנים של הפאזלים מיוחדים האלה.


אז למה אנחנו מתכוונים?

כל ערכת פאזל קסומה מכילה גם שקיק כחול קטן מקטיפה. בשקיק הזה יש למעשה פיסת פאזל ייחודית לכל ערכה, וברגע שתאספו את כל הפיסות מהערכות בקולקציה מסוימת – אתם תקבלו מתנה מיוחדת מהמותג DaVICI. למעשה, לכל קולקציה של המותג הזה פותחה ערכה ייחודית לאספנים במהדורה מוגבלת אשר לא משווקת בחנויות, ורק האספנים האדוקים יוכלו ליהנות ממנה. אז איך תוכלו לזכות בערכה ייחודית ומקורית בחינם ולהפוך לאספנים רשמיים? עקבו אחר השלבים האלה:

אוספים את כל הערכות מקולקציה מסוימת *

מוצאים את הפיסה הסודית בשקיק כחול וקטיפתי בכל ערכה *

בונים מכל הפיסות שמצאתם את יצירת הפרס המיוחדת *

שולחים תמונה של היצירה יחד עם מספר החלקים הייחודיים לכתובת המייל: bonus@davici.ru *

!ממתינים בסבלנות ומקבלים את הערכה המיוחדת לאספנים *



הקולקציות המרהיבות שלנו

בפאזלים המיוחדים האלה יש אינספור ערכות ואוספים של פאזלים שיכולים להפוך לתחביב אומנותי של ממש. כל קולקציה מציגה כמה וכמה ערכות פאזל שלכולן יש משהו במשותף מבחינת הנושא והעיצוב המאפיינים את הקולקציה.

באתר תחביבן תוכלו להשיג את הקולקציה הראשונה עד הקולקציה השמינית, שהן הקולקציות הקלאסיות. נוסף על כך תוכלו להתרשם גם מכמה סדרות ייחודיות, פאזלים קטנים, פאזלים לילדים שרוצים לאתגר את החשיבה והיצירתיות, יצירות במהדורה מוגבלת, פאזלים זוגיים יוצאי דופן ואפילו משחקי קופסה על אותו עיקרון של הרכבה.

?ומה בנוגע לסדרות נבחרות

אז חוץ מהקולקציות הקלאסיות, יש לכם עוד מבחר רחב של אפשרויות הרכבה מעניינות, וחלק מהן הוא ללא ספק הסדרות הנבחרות. אז על מה נמליץ לכם הפעם?

"סדרת "גלגלי המזלות

מסתורין, קסם, יצורים ודמויות מופלאות, שכאילו יצאו עכשיו מתוך אגדה בארץ רחוקה, וטבע פראי: סדרת גלגלי המזלות כוללת מגוון פאזלים בצורות מיוחדות, כאשר כל אחד מהם מציג פרשנות מעניינת לאחד מן המזלות האסטרולוגיים שאנו מכירים, כמו עקרב, מאזניים, בתולה וכך הלאה. אווירת המסתורין של הפאזל תיקח אתכם לטיול בגווני הסגול, הכחול, הצהוב והירוק העמוקים והיפים של יצירות האומנות האלה.

לפתח תחביב חדש או להעניק במתנה

אז מה עושים עם כל הטוב שדיברנו עליו? ובכן, תוכלו כמובן לקנות לעצמכם פאזל שמסקרן אתכם במיוחד, ואפילו להפוך את זה לתחביב אומנותי חדש לאט לאט ולהיות לא פחות מאספנים מושבעים שזוכים במתנות ייחודיות. לצד זאת, בהחלט מדובר במתנה שרבים ישמחו לקבל. זוהי מתנה מושלמת לבידוד, שכן היא דורשת ריכוז ויצירה של שעות (ובבידוד יש לא מעט זמן פנוי...), מתנה נהדרת ליום הולדת, או אפילו סתם להפתיע את האנשים שאתם אוהבים – ומי יודע, אפילו להכיר להם תחביב חדש וממכר.

סיכום

הפאזלים המיוחדים האלו נשמעים לכם מסקרנים? אתם מוזמנים לגלוש לאתר שלנו ולהתרשם משלל הקולקציות והסדרות הנבחרות שסידרנו לכם במיוחד. תוכלו להזמין את יצירות ההרכבה האלה לצד יצירות אומנות אחרות ו-DIY שתמצאו רק אצל תחביבן. כל זה במחירים נוחים, משלוחים עד הבית וכמובן שאנחנו עומדים לשירותכם בכל עניין. התחילו להרכיב – ותיהנו!

לפוסט הקודם 10 רעיונות יצירתיים למתנה המושלמת לגבר שלך
לפוסט הבא לא רק תכשיטים...לא תאמינו מה אפשר לעשות עם חרוזים

הגב

התגובות צריכות לעבור אישור לפני שיופיעו כאן

* שדה נדרש