Loading
דלג לתוכן
פעילות משפחתית ליום הולדת - תחביבן

פעילות משפחתית ליום הולדת

יום ההולדת שלכם מתקרב ובא, ואתם מנסים לחשוב מה יגרום לכם ליהנות בו במיוחד, או שבכלל היום המרגש של אחד מבני משפחתכם עומד להגיע – ואתם רוצים להפתיע אותו בחגיגה מושקעת? הגעתם למקום הנכון! אנחנו כאן כדי לספר לכם על האופציה הנהדרת של פעילות משפחתית במיוחד ליום ההולדת. אם זה נשמע לכם טוב, המשיכו לקרוא ולמה זה בכלל מומלץ וגלו כמה רעיונות במיוחד ליום הזה – אז בואו נתחיל!

יום הולדת משפחתית

"!!!יום הולדת שמח"

!היום יום הולדת והמשפחה חוגגת

לכל אחת ואחד מאיתנו יש את היום המיוחד שלו בשנה – היום שבו הוא חוגג את הולדתו. מה שהופך את היום הזה למיוחד למעשה הוא הפיכתו לחגיגה משותפת עם המשפחה והחברים. הם מברכים אותנו לקראת השנה החדשה בחיינו, מעניקים לנו מתנה ופשוט עושים לנו טוב על הלב. ביום המיוחד שלנו נוכל לבחור לעשות כל דבר שובר שגרה ומשמח יחד עם יקירנו – ולרוב נעדיף שזוהי תהיה חוויה משותפת ומגבשת. רבים יצאו ביום ההולדת למסעדה טובה או יכינו ארוחה נהדרת בביתם, לחופשה קצרה או פשוט לחגיגה אינטימית ומרגשת בחיק הקרובים. כך או כך, אין ספק שנוכל להפוך את היום הזה למיוחד עוד יותר ולחשוב על פעילות משותפת ומגבשת לכולם, וכך היום הזה יהפוך למהנה ובלתי נשכח עבור כולם.

פעילות משפחתית שתשאיר את הניידים בצד

אין ספק שבעידן של היום, כמעט בכל פעילות חברתית שהיא, אנחנו מוצאים את עצמנו מתעסקים בטלפון הנייד – וכך גם כמעט כל מי שמסביבנו. זה כמובן יכול לקרות בכל אירוע – גם בימי הולדת – בעיקר כשכולם מסביב רוצים לתעד את הרגעים היפים ולהעלות לרשתות החברתיות. אף על פי שרובנו יכולים למצוא את עצמנו עסוקים בנייד בזמן פעילות או אירוע, רבים מאמינים כי נוכל ליהנות יותר כשמתנתקים ממנו. דרך מצוינת לכך היא מציאת פעילות משפחתית, אשר תספק הנאה וכיף לכל המשתתפים לאורך הזמן – כך שהנייד יכול להישאר מחוץ לתמונה לאורך זמן, וכולם יכולים ליהנות מהרגעים האלו יחד באמת.

מכורים לניידים

רעיונות לפעילות משפחתית ליום הולדת

ובכן, אז לפני שאתם חושבים על המתנה בעבור החוגג או החוגג (אין ספק שלמצוא מתנה זה אתגר לא קטן ובכלל, ולכן ריכזנו לכם מתנות לגברורעיונות למתנה לסבתא), נסו לחשוב על פעילות משפחתית כיפית – שיכולה להיות חוויה בלתי נשכחת לכולם. הינה כמה רעיונות:

זמן יצירה


הרכבת פאזל משפחתי – יש היום מגוון רחב של פאזלים מאתגרים עם חלקים רבים, שיכולים להתאים להרכבה משותפת של מספר אנשים. מדובר לרוב בפאזלים של אלפי חלקים, שבהם כל בן משפחה יכול להרכיב חלק אחד, ולבסוף לחבר את כולם יחד. קיימים גם פאזלים מיוחדים, הכוללים למעשה צורות מיוחדות שניתן להרכיב לכדי תמונה קסומה, מקורית ומיוחדת. כך או כך – אין ספק שמדובר בפעילות יוצאת דופן שיכולה להתאים כמעט לכולם.

תמונת לגו משפחתית – אם אנחנו ממשיכים בערכות ההרכבה המאתגרות והמהנות, אתם חייבים לנסות לבנות תמונה משפחתית מלגו. מדובר למעשה בערכה ייחודית המכילה חלקי לגו בגווני שחור, אפור ולבן, אשר בונים מהם תמונת פיקסל ארט מיוחדת. התהליך קבלת ההוראות והתרשים הוא לא מסובך בכלל, ואם אתם מחפשים אחר פעילות משפחתית שגם תשאיר תוצר יפהפה ומרשים – זה הזמן לבדוק את הערכה.

צביעת ציור – פעילות יצירתית וצבעונית במיוחד היא צביעה לפי מספרים. כל אחד מבני המשפחה יכול לצבוע ציור, וכך אתם למעשה יוצרים לכם ערב צביעה נעים בחיק המשפחה. לבסוף, כל אחד נשאר עם תוצר מקסים וצבעוני, שאותו הוא יכול להעניק אך גם לתלות בחדר או ברחבי הבית.

פאזל מיוחד

סדנת בישול

נעבור לחוויה נחמדה במיוחד, שאין זמן טוב יותר ליהנות ממנה מאשר ביום ההולדת – סדנת בישול. כאן למעשה אתם לא רק נהנים מתהליך מהנה יחדיו, אלא גם מתוצר טעים במיוחד בסופו. בגדול תוכלו להירשם מראש לסדנת בישול, שאותה תוכלו לבחור על פי סגנון אוכל שאתם אוהבים או רוצים להתנסות בהכנה שלו, או לחלופין לייצר כזאת בעצמכם. אם מדובר ביום הולדת של קטנטנים, אפשר להפוך אותם לשפים ליום אחד, ולהכין יחד איתם ארוחה נהדרת.

ODT משחקי

משחקי ODT (outdoor training) הם משחקים חווייתיים שמשחקים באוויר הפתוח. למשחקים האלו נדרשים קודם כל מספר משתתפים, מה שיכול להתאים במיוחד כשמדובר במשפחה רחבה, וכמובן יצירתיות ויכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה. יש כאן לא מעט משחקים כיפיים ומגבשים לא פחות.

טיול בחיק הטבע

נסיים בפעילות המתאימה לכל המשפחה, ויכולה להיות מצוינת כשמזג האוויר נעים במיוחד. טיול בחיק הטבע עם כל המשפחה הוא ללא ספק אחד הפעילויות המגבשות והכיפיות שאפשר לעשות יחד כמשפחה. אז כל מה שצריך לעשות כאן הוא לבחור מסלול שיתאים לכולם, למצוא יום בשבוע (הרוב הולכים על הסופ"ש), ופשוט לצאת לדרך עם מים, חטיפים ואוכל טעים, מצב רוח וכמובן גם משחקי חברה נחמדים שיוכלו להעביר לכם את הזמן בכיף בעצירות.

יום הולדת משפחתי ומשמח

אין ספק שיש שלל פעילויות חברתיות שתוכלו לעשות ביום ההולדת שלכם יחד עם משפחתכם האהובה, ובכך ליצור יום מושלם עבורכם – ולא פחות גם בעבור כל המשפחה. המון מזל טוב וזמן משפחתי מגבש ומהנה!

פאזל מיוחד
לפוסט הקודם רקמה למתחילים: לא רק חלומות, איך להתחיל לרקום?
לפוסט הבא יצירה לראש השנה

הגב

התגובות צריכות לעבור אישור לפני שיופיעו כאן

* שדה נדרש